Selasa, 5 Mei 2009

Penat

Bulletin:

Aku atau mereka-mereka itu yg tiada perasaan?



Inikah yang mereka katakan keluarga?
Inikah yang meraka tafsirkan sebagai persahabatan ?
Tunjukkan aku dimana keluarga yg mereka gambarkan padaku?

Tunjukkan aku dimana letaknya nilai sahabat bagi mereka?



Mereka takkan mengerti aku
Mereka takkan tahu semua tentangku
Mereka takkan tahu rasaku
Mereka takkan tahu kehidupanku
Mereka takkan tahu kebencianku

Mereka takkan tahu rinduku
Mereka takkan tahu kekecewaanku

Mereka takkan tahu cintaku
Dan mereka takkan pernah tahu kerana mereka hanya pandai menilai siapa aku walaupun mereka tidak pernah mahu mengenali siapakah aku yang sebenarnya..



Kenapa mereka datang membawa gembira kalau akhirnya mereka pergi dan meninggalkan duka sebagai penemanku?



Tuhan!!
Kenapa aku rela membukakan pintu hatiku untuk menyayangi mereka?
Kenapa aku sudi menerima kepedihan ini hanya untuk melihat mereka tertawa?

Hakikatnya.. mereka-mereka itu.....

Takkan mengerti aku.
Takkan mengerti perasaanku.
Takkan mengerti jiwaku.
Takkan pernah mengerti aku yang sesungguhnya.

**Maafkan aku..kerana aku tidak pernah mampu untuk menjadi seseorang yg sempurna seperti yang kalian harapkan...Maafkan aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CINTAILAH DIRI ANDA

My Pet Fish - Kindly Feed The Fishes. (Use your left button on mouse to feed)

PELAWAT

Temu Janji

SAYA

Foto saya
Cheras, Wilayah Persekutuan, Malaysia

TEMAN-TEMAN

Senarai Blog Teman-Teman Saya