Selasa, 6 April 2010

Hutang menuntut hingga ke Kubur

Selalu kita mendengar hal kepentingan selesaikan hutang dan isu kematian.Gambar yg disertakan ini adalah literally hutang datang ke kubur utk menuntut hutang..

Ianya saya rakamkan di kubur lembah keramat belakang petronas, dimana satu batu nisan diselubungkan dgn plastic dan didalamnya ada message hal hutang dan yg menuntut hutang siap letak biz card didalam plastic itu..

Mungkin yg tuntut hutang ni letak dgn harapan ahli keluarga akan hubungi dia lahh...

Jadi hati hati ngan hutang..jgn dia datang atas kubur...datang dlm kubur tu satu hal lagii...

Ingatan utk diri saya dan sewaktu dgnnya.. kongsilah dgn rakan rakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CINTAILAH DIRI ANDA

My Pet Fish - Kindly Feed The Fishes. (Use your left button on mouse to feed)

PELAWAT

Temu Janji

SAYA

Foto saya
Cheras, Wilayah Persekutuan, Malaysia

TEMAN-TEMAN

Senarai Blog Teman-Teman Saya